Burberry со задоволство во јавноста го претстави Burberry Hero и ја откри кампањата за новиот мирис за мажи, рекламиран од актерот номиниран за Оскар, Adam Driver.
Неверојатна рекламна кампања!
Рекламната видео кампања за новиот Burberry Hero ја режираше Jonathan Glazer, а фотографиите ги направи Mario Sorrenti. Рекламната кампања го прикажува енигматичниот и авантуристички Adam Driver со стравопочитувачки убавини на природата во потрага по слобода и лична трансформација, веќе не ограничувајќи се со предрасуди, прифаќајќи ја слободата на изразување и убавината на противречностите.
View this post on Instagram
Adam Driver: Многу сум среќен што работев со Burberry!
„Многу сум среќен што работев со Burberry на кампањата за парфемот Burberry Hero, а исто така и со дизајнерот Riccardo Tisci, кој го претстави својот прв мирис за брендот“ – изјави Adam Driver
Кампањата ги предизвикува традиционалните стереотипи за мажественоста, обединувајќи ги коњот и човекот во создавањето на современ мит. Моќните слики на коњи, во контраст со големиот морски брег, ги истражуваат кодовите на Riccardo Tisci за двојноста и моќта на животинското царство. Преку живописна метафора на мажот кој станува митско суштество во моќното море, кампањата ја илустрира приказната за мажот кој скока во непознатото, ја надминува борбата и се претвора во нешто ново, додека останува верен на себе.
Riccardo Tisci: Мојот прв мирис за Burberry!
„Создавањето мирис е толку личен и интимен процес, а јас тоа го почувствував за Burberry Hero – мојот прв мирис за брендот. Сакав Burberry Hero да ја опфати модерната мажественост, да си поигрува со суштината на исконските човечки и животински инстинкти, канализирајќи ја двојноста помеѓу моќта и осетливоста. Јас сум воодушевен што соработував со неверојатниот Adam Driver за да го отелотвориме Burberry Hero за брендот. Тој ја има онаа неверојатна длабочина во артикулирањето на тоа што значи мажественоста денес – како силата може да биде суптилна, а емоциите да се зајакнат. Нашиот основач, Thomas Burberry беше човек кој исто така го славеше тој баланс, користејќи моќен, но романтичен коњ како култен амблем на својот бренд, инспирирајќи многу од кодовите на брендот што и денес ги продолжуваме и пратиме“. – изјави Riccardo Tisci, извршен директор на брендот Burberry.
Живописен мирис со кедар од три различни места!
Мирисот е украсен со пенлив бергамот и подобрен со смрека и црн бибер. Овој живописен мирис е продлабочен во срцето со топол кедар од три различни места: од Вирџинија, од планината Атлас и од Хималаите.
Aurélien Guichard: Мирис што ја претставува безвременоста на Burberry!
„Burberry Hero ја претставува двојноста помеѓу силата и сензибилитетот. Мирис што ја претставува безвременоста на Burberry, а во исто време со чувство за модерност. Спој на универзалност и единственост. Мирисот го изразува животното што е во секое човечко суштество, следно со вистинска хуманост“. – изјави парфимерот Aurélien Guichard
Силно и модерно шише исто како мирисот што го носи!
Шишето е силно и модерно исто како мирисот што го носи. Неговата аголна форма е апстрактна реинтерпретација на копито од коњ, со врежано логото на Burberry. Исто така, содржи монограм на Thomas Burberry, како референца за основачот на брендот.
Burberry Hero колекција!
Мирисната колекција вклучува Eau de Toilette од 50, 100 и 150 мл и три производи за нега на тело – балсам после бричење, купка за тело и коса и дезодоранс – производи кои ја комплетираат Burberry Hero колекцијата.