Силата на жената!

Жените насекаде низ светот се движат во првите редови, откривајќи ја својата сила низ бројки, потврдувајќи ги своите успеси како никогаш досега и тоа според основачката и претседателка Laurice Rahmé, не можеше да се случи во подобро време. Не сфаќајте погрешно, сакаме мажи!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bond No. 9 Fragrances (@bondno9ny)

Но, ние сме усогласени со жените насекаде кои ја слават оваа моќ и сила што ја практикуваме, а да не зборуваме за нашиот (женски) стремеж за мир за сите. Нашата парфимерија, со задоволство можеме да кажеме, се залага и ја прикажува женската моќ уште од почетокот, кога почнавме од нула пред 19 години. И нашата приказна и достигнувањата надвор од кутијата, се надеваме, ќе ги инспирираат другите жени, без разлика дали се во нивните сопствени бизниси или во животите што ги водат“ – Laurice Rahmé.

силата на жената

- Реклама -

Ова е приказната на брендот Bond No.9

Bond No.9 е 100% управуван и во сопственост на жена, основачката, претседател и креативен шеф – Laurice Rahmé.

Покрај многуте иновативни аспекти на Bond No.9, од брендот со гордост го потенцираат вниманието на населението. Бизнисот со парфемите можеби е насочен кон романса и атрактивност, но компанијата става акцент и државата, градот и целиот свет. Нивниот најпродаван филантропски мирис, The Scent of Peace е создаден за оддавање почит на мировните сили и решавањето на конфликти во Обединетите нации.

The Scent of Peace

The Scent of Peace (веројатно најубавиот граѓански мирис кој некогаш бил осмислен) започнува со блескави, енергични грејпфрут и црни актуелни ноти, кои наскоро се балансираат со чистата убавина на крин на долината и од оние меки основни ноти, кедрово дрво и мошус. На шишенцето е прикажан гулаб во грациозен лет. Овој емисар на мирот се вивнува низ градот, низ земјата, преку морињата, носејќи ја својата порака до светот.

The Scent of Peace

Мириси спакувани со големо женско внимание!

Нивните над 90 мириси се креирани и спакувани со големо женско внимание. Сите имаат непогрешлив потпис кој ги прави веднаш препознатливи. Нивната цел е да ја слават жената денес. Имаат мириси за девојки од 21 век. Имаат андрогени мириси и го претставија првиот дигитален мирис во светот. Имаат и машки мириси (кои жените исто така ги користат).

Почит на градот Њујорк!

Она по што Bond No.9 е особено познат, се територијалните мириси: мириси со чувство за место. Парфемите не се само геоцентрични, тие се почит на центарот на Њујорк, кој е една од најголемите светски метрополи. Иако, Њујорк знае да биде брз и динамичен, ги имаат лоцирано женските области во градот – без разлика дали ја доловуваат аурата на вечерниот хоризонт или задоволствата на Парк авенија или Медисон. Го слават и историскиот Харлем како и градските паркови и плажи. Додека Париз беше центар на парфемите во минатиот век, постигнаа Њујорк да биде негов наследник.

Пакувања создадени од женска интуиција!

Пакувањата на парфемите се исто така инспирирани и создадени од женската интуиција. Шишето со суперѕвезда има уникатни и апстрактни дизајни – различни за секој мирис. Шишињата украсени со Swarovski кристали се нивното ограничено издание на колекционерско богатство.

Повик да застанете зад вашите права!

Сите достигнувања досега се направени од страна на жените. Затоа ги повикуваат клиентите, медиумите, социјалните мрежи, пријателите, конкурентите да дозволат вашите гласови да бидат слушнати. Да преземете иницијатива. Да застанете зад вашите права. Да започнете со менторство или да станете менторирани. Не прифаќајте НЕ за одговор. Не се плашете да ги оспорите авторитетите. Продолжете со движењето. Славете ја силата на жената!

Во индустрија која долго време била водена од мажи, Bond No.9 е првата парфимерија која целосно е под водство на жена, претседател и основач Laurice Rahmé, која го создава целиот концепт на брендот. Bond No.9 е возбудлива парфимерија во центарот на градот, посветена на дизајнирање на креативно мирисни евокации на населбите и улиците на Њујорк – од Riverside Drive до Chinatown. Bond No.9 има двојна мисија: да ја врати уметноста во парфимеријата и да ја одбележи секоја населба во Њујорк со свој мирис.