Prada го лансира својот нов мирис наречен Paradoxe, претставен од актерката Emma Watson. Таа е избрана како заштитно лице на мирисот, но и како креатор на рекламната кампања.
Женски парадокс
Парфимерите Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu и Antoine Maisondieu соработуваа со Miuccio Prada и Raf Simons. Заедно успеаја да ја доловат безвременоста и авангардата, природата и иновациите во мирисот.
Новиот женствен мирис Prada Paradoxe ги опфаќа парадоксите на култните состојки за да открие нови мирисни сензации.
View this post on Instagram
Кампања
Со сензуалност што е подвлечена со софистицираност, интелект и свесност што се однесува на колективното искуство, Emma Watson е олицетворение на новиот препознатлив женски мирис на Prada. Разбивајќи го калапот на музата за да биде и пред и зад објективот, Watson ги редефинира кодовите за да го претстави нејзиното најавтентично јас.
View this post on Instagram
За мирисот
Безвременскиот цветен и женствен карактер на букетот од бели цветови, во кој доминираат нероли и јасмин, повторно е осмислен со свежа димензија на нероли. Авангардниот потпис на двете молекули Ambrofix и Serenolide, создаде интимен, но моќен и траен траг.
Prada Paradoxe ја открива свежината со првата екстракција од нероли пупките за да се долови свежата димензија на цветот. Мирисот ја открива сензуалноста преку Ambrofix, био-конвертиран килибар кој ја открива вибрантната топлина. Мирисот го открива интензитетот преку револуционерната молекула на мошус Serenolide, за интензивна, но суптилна и удобна трага почувствувана од самиот почеток.
Mирис што може повторно да се надополнува!
Prada Paradoxe е достапен во шишенца од 30, 50 и 90 мл, како Eau de Parfum. Создадено е и специјално шишенце за надополнување од 100 мл.